TY - THES ID - efzg:12172 TI - Lojalnost pripadnika generacije Z premijskoj marki prilikom kupovine mobilnog telefona AU - Frühwirth, Dora DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:11948 TI - Stavovi, percipirane koristi i percipirani rizici kao odrednice namjere kupnje rabljene odjeće AU - Cirimotić, Ivona DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:11711 TI - Primjena alata umjetne inteligencije u oglašavanju na internetskim pretraživačima AU - Odak, Mislav DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:11895 TI - Impulzivno kupovno ponašanje potrošača i preferencije načina plaćanja AU - Romek, Lorena DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:11563 TI - Lojalnost potrošača i percipirani troškovi promjene teleoperatera AU - Sabolek, Petar DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:11708 TI - Stilovi odlučivanja muških potrošača u kupnji pametnih telefona AU - Ćorić, Jela DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:11661 TI - Uloga društvenih mreža u procesu odabira turističkog smještaja kod pripadnika generacija X, Y i Z AU - Jurović, Pavla DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:11698 TI - Uloga oblikovanja korisničkog sučelja u kvaliteti korisničkog iskustva kod e-prodavaonica AU - Resler, Matej DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:11704 TI - Percipirane koristi u kupnji zelenih proizvoda među generacijom Z AU - Sladović, Maja DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:11139 TI - Specifičnosti marketinga sadržaja i oglašavanja marki farmaceutskih proizvoda na društvenim medijima AU - Vori, Mario DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:11580 TI - Uloga atmosfere mobilne aplikacije kod namjere kupnje modnih proizvoda AU - Matić, Ružica DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:11339 TI - Uloga digitalnih kanala u procesu donošenja odluke o kupnji proizvoda MedTech industrije od strane medicinskih djelatnika AU - Golubić, Dorotea DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:11180 TI - Uloga čimbenika NFC mobilnog plaćanja u stvaranju lojalnosti generacije Z prema trgovcima AU - Matić, Tomislav DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:11153 TI - Uloga glazbe u iskustvu posjete virtualnom muzeju AU - Karabatić, Karla DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:11096 TI - Namjera ponovne kupovine proizvoda kod korisnika platformi društvenih medija baziranih na kratkom video sadržaju AU - Kocijan, Barbara DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:10863 TI - Specifičnosti marketinga u digitalnom kreativnom poduzetništvu - analiza digitalnog umjetnika AU - Padovan Đurov, Branka DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:10820 TI - Percepcija korisnika o mobilnim aplikacijama za zdravlje AU - Klaić, Klara DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:10818 TI - Uloga elemenata fizičkog okruženja prodajnog mjesta u namjeri kupnje AU - Budanović, Laura DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:10779 TI - Stavovi domaćih turista o ponudi seoskog turizma u destinaciji Krapinsko - zagorska županija AU - Jakuš-Mejarec, Lana DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:10778 TI - Uloga nostalgije u izboru marke proizvoda i kupovnoj namjeri potrošača AU - Jakopinčić, Stela DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:10740 TI - Stavovi generacije Z o elektroničkoj trgovini prilikom kupovine odjevnih predmeta AU - Posavac, Lorena DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:10281 TI - Percepcija mobilnog oglašavanja kod generacije Z AU - Zebić, Lucija DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:10270 TI - Uloga karakteristika mobilnih aplikacija u izgradnji lojalnosti marki AU - Gradinščak, Sebastijan DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:10520 TI - Marketinške aktivnosti u sportskom plesu kao izvedbenoj umjetnosti AU - Herceg, Patricia DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:10107 TI - Percipirana vrijednost i percipirani rizici u kupnji električnih automobila AU - Slapničar, Petar DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:10079 TI - Panično kupovno ponašanje potrošača tijekom pandemije COVID-19 AU - Mađer, Anamarija DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:9737 TI - Stavovi potrošača prema učestalosti prikazivanja oglasa u digitalnom okruženju AU - Davidović Boljkovac, Iris DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:9725 TI - UKLJUČENOST POTROŠAČA I NJIHOVA PERCEPCIJA RIZIKA I KORISTI U KUPNJI NAMJEŠTAJA PUTEM INTERNETA AU - Vlašić, Lucija DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:9762 TI - ULOGA TEHNIKE UVIDA U KORISNIKE U PROCESU OBLIKOVANJA KORISNIČKOG ISKUSTVA U DIGITALNOM OKRUŽENJU AU - Luketić, Brigita DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:9716 TI - Uloga online recenzija u kupnji kozmetičkih i modnih proizvoda putem interneta AU - Duvnjak, Ružica DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:9608 TI - ISTRAŽIVANJE NAVIKA KORIŠTENJA DRUŠTVENIH MREŽA MEĐU RAZLIČITIM GENERACIJSKIM SKUPINAMA AU - Kontin, Ivana DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:9641 TI - ISTRAŽIVANJE ULOGE REZERVACIJE PRIVATNOG SMJEŠTAJA PREKO MANJE POZNATIH PLATFORMI NA ZADOVOLJSTVO KORISNIKA AU - Alviž, Iva DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:9637 TI - Istraživanje uloge edukativnog marketinga sadržaja usmjerenog na poduzeća AU - Bakić, Jelena DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:9761 TI - Percepcija posjetitelja o čimbenicima kvalitete usluge na glazbenim festivalima u Republici Hrvatskoj AU - Filipović, Ivan Kazimir DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:9729 TI - Uloga online recenzija u procesu donošenja odluke o kupnji proizvoda u modnim aplikacijama AU - Marković, Petra DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:9936 TI - Uloga osobnosti, vanjskog prestiža i reputacije u razvoju imidža marke u visokoškolskom obrazovanju AU - Pandžić, Lucija DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:9515 TI - Uloga komunikacije društveno odgovornog ponašanja na društvenim medijima u oblikovanju stava potrošača i namjeri elektroničke usmene predaje u kategoriji kozmetičkih proizvoda AU - Stupar, Petra DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:9459 TI - Iskustvo posjetitelja virtualnih muzeja u Republici Hrvatskoj AU - Ljevak, Tina DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:9709 TI - Stavovi potrošača prema korištenju aplikacija za dostavu hrane i njihove namjere ponašanja u vrijeme pandemije COVID–19 AU - Furmek, Valentina DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:9246 TI - ULOGA MOTIVA I ZNANJA KORISNIKA PRI KORIŠTENJU USLUGA MOBILNOG PLAĆANJA TEMELJENOG NA KRIPTOVALUTAMA AU - Majurec, Manuel DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:9953 TI - Uloga osobina ličnosti pri mobilnoj kupovini hedonističkih proizvoda generacija Y i Z AU - Jurakić, Anja DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:9145 TI - ULOGA SITUACIJSKIH ČIMBENIKA U PROCESU DONOŠENJA ODLUKE O KUPNJI OSOBA S OŠTEĆENJIMA VIDA AU - Petrušić, Marija DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:9132 TI - Zadovoljstvo korištenja QR koda u mobilnom marketingu AU - Krce-Ivančić, Ana DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:9535 TI - Čimbenici utjecaja na impulzivnu online kupovinu kozmetičkih proizvoda AU - Bokun, Valentina DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:9134 TI - Uloga kredibiliteta utjecajnih osoba u izgradnji povjerenja u marke kozmetičkih proizvoda AU - Lepušić, Valentina DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:8921 TI - Percepcija mladih o uslugama digitalnih banaka AU - Kaurić, Tin DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:8749 TI - PERCEPCIJA KORISNIKA O VRIJEDNOSTI ZABAVNIH MULTIMEDIJALNIH USLUGA NA ZAHTJEV AU - Rambrot, Josip DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:8695 TI - ULOGA MARKETINŠKIH ČIMBENIKA U PERCEPCIJI RAZLIKE U KVALITETI IZMEĐU PRIVATNIH I PROIZVOĐAČKIH MARAKA U KATEGORIJI PREHRAMBENIH PROIZVODA AU - Gečević, Helena DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:8594 TI - Uloga povezanosti s markom i potaknute nostalgije u namjeri ponašanja u kategoriji igara i igračaka AU - Fuček, Petra DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:7996 TI - Imidž zemlje porijekla i namjere ponašanja potrošača u kategoriji proizvoda pametnih telefona AU - Šlibar, Dorja DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:8010 TI - Motivi, kriteriji odabira i načini traženja informacija od strane potrošača pripadnika generacije Y u kupnji prirodnih kozmetičkih proizvoda AU - Matušek, Iva DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:7989 TI - ULOGA HEDONISTIČKIH I UTILITARNIH MOTIVA PRI ONLINE I FIZIČKOJ KUPOVINI ODJEĆE I PREHRAMBENIH PROIZVODA AU - Lovrić, Ivana DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:8028 TI - MOTIVI POTROŠAČA ZA ŠIRENJEM ELEKTRONIČKE USMENE PREDAJE U VIRTUALNIM GRUPAMA AU - Majetić, Dea DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:7384 TI - PERCEPCIJA USLUGA MOBILNOG PLAĆANJA KOD MLADIH KORISNIKA AU - Baltić, Dominik DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:6672 TI - Čimbenici prihvaćanja mobilnih aplikacija za dostavu hrane od strane potrošača AU - Hrgovčić, Valentina DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:6659 TI - Promocija proizvoda u glazbenoj industriji AU - Ćorić, Marija DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:6292 TI - KUPOVNA ORIJENTACIJA ZAPOSLENIH ŽENA I MUŠKARACA U KUPNJI PROIZVODA ŠIROKE POTROŠNJE AU - Mazić, Daria DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:6491 TI - Roditeljski stil odgoja i uloga roditelja u kupovnom ponašanju djece AU - Rugan, Matea DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:6301 TI - Stavovi studenata prema novcu i njihova sklonost kompulzivnom kupovnom ponašanju AU - Omrčen, Petra DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:6332 TI - ULOGA ZADOVOLJSTVA I POVEZANOSTI S MARKOM U IZGRADNJI LOJALNOSTI MARKI PAMETNIH TELEFONA AU - Lovrić, Aleksandra DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:6335 TI - Uloga nostalgije u poticanju angažiranosti potrošača u digitalnom okruženju AU - Kolak, Ana-Marija DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:6419 TI - Utjecaj osobnosti marke na izgradnju lojalnosti nostalgičnim markama AU - Čičak, Katarina DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:5915 TI - Čimbenici utjecaja na namjeru kupnje energetski učinkovitih proizvoda među potrošačima generacije Y AU - Bosnić, Ante DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:5626 TI - Uloga zadovoljstva markom, povezanosti s markom i lojalnosti marki u sklonosti potrošača zagovaranju luksuzne marke AU - Korać, Antonela DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:4817 TI - Marketinški čimbenici kao determinanta promjene ponašanja potrošača u korist odabira privatne marke AU - Jajetić, Daniel DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:4820 TI - Uloga nostalgije u iskustvenom marketingu odabranih vrsta proizvoda kulture i umjetnosti AU - Jelonjić, Andrea DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:4372 TI - SKLONOST POTROŠAČA OSTAVLJANJU DODATNOG NOVČANOG IZNOSA ZA PRUŽENU USLUGU U RESTORANIMA AU - Koledić, Ivona DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:4697 TI - ULOGA KORPORATIVNIH MUZEJA U UPRAVLJANJU PERCEPCIJOM AUTENTIČNOSTI LUKSUZNE MODNE MARKE AU - Kolar, Nera DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:3847 TI - ULOGA RAZLIČITIH VRSTA SADRŽAJA NA DRUŠTVENIM MEDIJIMA U FILMSKOJ INDUSTRIJI U ANGAŽIRANOSTI POTROŠAČA AU - Bašić, Lovro DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:3826 TI - Uloga obrazovno-zabavnih sadržaja u oblikovanju i promociji usluga muzeja AU - Balaban, Ana DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:3969 TI - Upravljanje elementima marketinškog miksa u kulturi i umjetnosti iz perspektive umjetnika - poduzetnika AU - Bradić, Braslav DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:3047 TI - Uloga urbanih ikona u razvoju marke grada AU - Bašić, Anja DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efzg:3037 TI - Percepcija mladih o muzejima u Republici Hrvatskoj AU - Bešlić, Stjepan DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER -