prikaz prve stranice dokumenta Uloga vanjskih obilježja proizvoda u namjeri kupnje vina hrvatskih vinskih regija
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Uloga vanjskih obilježja proizvoda u namjeri kupnje vina hrvatskih vinskih regija

Drveni, Marinela
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business
Department of Marketing

Cite this document

Drveni, M. (2023). Uloga vanjskih obilježja proizvoda u namjeri kupnje vina hrvatskih vinskih regija (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:184384

Drveni, Marinela. "Uloga vanjskih obilježja proizvoda u namjeri kupnje vina hrvatskih vinskih regija." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:184384

Drveni, Marinela. "Uloga vanjskih obilježja proizvoda u namjeri kupnje vina hrvatskih vinskih regija." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:184384

Drveni, M. (2023). 'Uloga vanjskih obilježja proizvoda u namjeri kupnje vina hrvatskih vinskih regija', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 28 April 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:184384

Drveni M. Uloga vanjskih obilježja proizvoda u namjeri kupnje vina hrvatskih vinskih regija [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2023 [cited 2024 April 28] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:184384

M. Drveni, "Uloga vanjskih obilježja proizvoda u namjeri kupnje vina hrvatskih vinskih regija", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2023. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:184384

Please login to the repository to save this object to your list.