University of Zagreb Faculty of Economics and Business Department of Marketing
Cite this document
Drveni, M. (2023). Uloga vanjskih obilježja proizvoda u namjeri kupnje vina hrvatskih vinskih regija (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:184384
Drveni, Marinela. "Uloga vanjskih obilježja proizvoda u namjeri kupnje vina hrvatskih vinskih regija." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:184384
Drveni, Marinela. "Uloga vanjskih obilježja proizvoda u namjeri kupnje vina hrvatskih vinskih regija." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:184384
Drveni, M. (2023). 'Uloga vanjskih obilježja proizvoda u namjeri kupnje vina hrvatskih vinskih regija', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 08 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:184384
Drveni M. Uloga vanjskih obilježja proizvoda u namjeri kupnje vina hrvatskih vinskih regija [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2023 [cited 2024 December 08] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:184384
M. Drveni, "Uloga vanjskih obilježja proizvoda u namjeri kupnje vina hrvatskih vinskih regija", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2023. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:184384