prikaz prve stranice dokumenta Uloga vanjskih obilježja proizvoda u namjeri kupnje vina hrvatskih vinskih regija
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Uloga vanjskih obilježja proizvoda u namjeri kupnje vina hrvatskih vinskih regija

Drveni, Marinela
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za marketing

Citirajte ovaj rad

Drveni, M. (2023). Uloga vanjskih obilježja proizvoda u namjeri kupnje vina hrvatskih vinskih regija (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:184384

Drveni, Marinela. "Uloga vanjskih obilježja proizvoda u namjeri kupnje vina hrvatskih vinskih regija." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:184384

Drveni, Marinela. "Uloga vanjskih obilježja proizvoda u namjeri kupnje vina hrvatskih vinskih regija." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:184384

Drveni, M. (2023). 'Uloga vanjskih obilježja proizvoda u namjeri kupnje vina hrvatskih vinskih regija', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 20.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:184384

Drveni M. Uloga vanjskih obilježja proizvoda u namjeri kupnje vina hrvatskih vinskih regija [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2023 [pristupljeno 20.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:184384

M. Drveni, "Uloga vanjskih obilježja proizvoda u namjeri kupnje vina hrvatskih vinskih regija", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:184384

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.