University of Zagreb Faculty of Economics and Business Department of Trade and International Business
Cite this document
Markser, P. (2024). Značenje i važnost elektroničke trgovine kao kanala prodaje obiteljskih poljoprivrednih gospodarstava u Republici Hrvatskoj (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:152638
Markser, Paula. "Značenje i važnost elektroničke trgovine kao kanala prodaje obiteljskih poljoprivrednih gospodarstava u Republici Hrvatskoj." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:152638
Markser, Paula. "Značenje i važnost elektroničke trgovine kao kanala prodaje obiteljskih poljoprivrednih gospodarstava u Republici Hrvatskoj." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:152638
Markser, P. (2024). 'Značenje i važnost elektroničke trgovine kao kanala prodaje obiteljskih poljoprivrednih gospodarstava u Republici Hrvatskoj', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 23 January 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:152638
Markser P. Značenje i važnost elektroničke trgovine kao kanala prodaje obiteljskih poljoprivrednih gospodarstava u Republici Hrvatskoj [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2024 [cited 2025 January 23] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:152638
P. Markser, "Značenje i važnost elektroničke trgovine kao kanala prodaje obiteljskih poljoprivrednih gospodarstava u Republici Hrvatskoj", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:152638