University of Zagreb Faculty of Economics and Business
Cite this document
Ćavar, L. (2024). Strateško donošenje odluka na oligopolističkom tržištu na primjeru poduzeća Coca-Cola HBC Hrvatska d.o.o. (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:202122
Ćavar, Lucija. "Strateško donošenje odluka na oligopolističkom tržištu na primjeru poduzeća Coca-Cola HBC Hrvatska d.o.o.." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:202122
Ćavar, Lucija. "Strateško donošenje odluka na oligopolističkom tržištu na primjeru poduzeća Coca-Cola HBC Hrvatska d.o.o.." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:202122
Ćavar, L. (2024). 'Strateško donošenje odluka na oligopolističkom tržištu na primjeru poduzeća Coca-Cola HBC Hrvatska d.o.o.', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 09 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:202122
Ćavar L. Strateško donošenje odluka na oligopolističkom tržištu na primjeru poduzeća Coca-Cola HBC Hrvatska d.o.o. [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2024 [cited 2024 December 09] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:202122
L. Ćavar, "Strateško donošenje odluka na oligopolističkom tržištu na primjeru poduzeća Coca-Cola HBC Hrvatska d.o.o.", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:202122