University of Zagreb Faculty of Economics and Business
Cite this document
Froki, L. (2024). Utjecaj korisnički generiranog sadržaja i influencera na društvenim mrežama na oblikovanje ponašanja potrošača u turizmu (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:532314
Froki, Lorena. "Utjecaj korisnički generiranog sadržaja i influencera na društvenim mrežama na oblikovanje ponašanja potrošača u turizmu." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:532314
Froki, Lorena. "Utjecaj korisnički generiranog sadržaja i influencera na društvenim mrežama na oblikovanje ponašanja potrošača u turizmu." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:532314
Froki, L. (2024). 'Utjecaj korisnički generiranog sadržaja i influencera na društvenim mrežama na oblikovanje ponašanja potrošača u turizmu', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 17 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:532314
Froki L. Utjecaj korisnički generiranog sadržaja i influencera na društvenim mrežama na oblikovanje ponašanja potrošača u turizmu [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2024 [cited 2024 November 17] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:532314
L. Froki, "Utjecaj korisnički generiranog sadržaja i influencera na društvenim mrežama na oblikovanje ponašanja potrošača u turizmu", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:532314