prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj korisnički generiranog sadržaja i influencera na društvenim mrežama na oblikovanje ponašanja potrošača u turizmu
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Utjecaj korisnički generiranog sadržaja i influencera na društvenim mrežama na oblikovanje ponašanja potrošača u turizmu

Froki, Lorena
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Froki, L. (2024). Utjecaj korisnički generiranog sadržaja i influencera na društvenim mrežama na oblikovanje ponašanja potrošača u turizmu (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:532314

Froki, Lorena. "Utjecaj korisnički generiranog sadržaja i influencera na društvenim mrežama na oblikovanje ponašanja potrošača u turizmu." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:532314

Froki, Lorena. "Utjecaj korisnički generiranog sadržaja i influencera na društvenim mrežama na oblikovanje ponašanja potrošača u turizmu." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:532314

Froki, L. (2024). 'Utjecaj korisnički generiranog sadržaja i influencera na društvenim mrežama na oblikovanje ponašanja potrošača u turizmu', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 28.06.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:532314

Froki L. Utjecaj korisnički generiranog sadržaja i influencera na društvenim mrežama na oblikovanje ponašanja potrošača u turizmu [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 28.06.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:532314

L. Froki, "Utjecaj korisnički generiranog sadržaja i influencera na društvenim mrežama na oblikovanje ponašanja potrošača u turizmu", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:532314

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.