prikaz prve stranice dokumenta Splet prodavaonica kao čimbenik posjećenosti trgovačkih centara
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Splet prodavaonica kao čimbenik posjećenosti trgovačkih centara

Maslać, Ivana
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business

Cite this document

Maslać, I. (2016). Splet prodavaonica kao čimbenik posjećenosti trgovačkih centara (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:715728

Maslać, Ivana. "Splet prodavaonica kao čimbenik posjećenosti trgovačkih centara." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:715728

Maslać, Ivana. "Splet prodavaonica kao čimbenik posjećenosti trgovačkih centara." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:715728

Maslać, I. (2016). 'Splet prodavaonica kao čimbenik posjećenosti trgovačkih centara', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 01 October 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:715728

Maslać I. Splet prodavaonica kao čimbenik posjećenosti trgovačkih centara [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2016 [cited 2020 October 01] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:715728

I. Maslać, "Splet prodavaonica kao čimbenik posjećenosti trgovačkih centara", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:715728

Islandora Bookmark - Please login to use this feature