prikaz prve stranice dokumenta Splet prodavaonica kao čimbenik posjećenosti trgovačkih centara
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Splet prodavaonica kao čimbenik posjećenosti trgovačkih centara

Maslać, Ivana (2016)
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Maslać, I. (2016). Splet prodavaonica kao čimbenik posjećenosti trgovačkih centara (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:715728

Maslać, Ivana. "Splet prodavaonica kao čimbenik posjećenosti trgovačkih centara." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:715728

Maslać, Ivana. "Splet prodavaonica kao čimbenik posjećenosti trgovačkih centara." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:715728

Maslać, I. (2016). 'Splet prodavaonica kao čimbenik posjećenosti trgovačkih centara', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 04.08.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:715728

Maslać I. Splet prodavaonica kao čimbenik posjećenosti trgovačkih centara [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2016 [pristupljeno 04.08.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:715728

I. Maslać, "Splet prodavaonica kao čimbenik posjećenosti trgovačkih centara", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:715728

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.