University of Zagreb Faculty of Economics and Business Department of Marketing
Cite this document
Sičaja, M. (2024). Utjecaj poznatih osoba u marketinškoj komunikaciji na percepciju potrošača i namjeru kupnje luksuznih modnih marki (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:655429
Sičaja, Mihaela. "Utjecaj poznatih osoba u marketinškoj komunikaciji na percepciju potrošača i namjeru kupnje luksuznih modnih marki." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:655429
Sičaja, Mihaela. "Utjecaj poznatih osoba u marketinškoj komunikaciji na percepciju potrošača i namjeru kupnje luksuznih modnih marki." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:655429
Sičaja, M. (2024). 'Utjecaj poznatih osoba u marketinškoj komunikaciji na percepciju potrošača i namjeru kupnje luksuznih modnih marki', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 30 October 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:655429
Sičaja M. Utjecaj poznatih osoba u marketinškoj komunikaciji na percepciju potrošača i namjeru kupnje luksuznih modnih marki [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2024 [cited 2024 October 30] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:655429
M. Sičaja, "Utjecaj poznatih osoba u marketinškoj komunikaciji na percepciju potrošača i namjeru kupnje luksuznih modnih marki", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:655429