Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Sičaja, M. (2024). Utjecaj poznatih osoba u marketinškoj komunikaciji na percepciju potrošača i namjeru kupnje luksuznih modnih marki (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:655429
Sičaja, Mihaela. "Utjecaj poznatih osoba u marketinškoj komunikaciji na percepciju potrošača i namjeru kupnje luksuznih modnih marki." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:655429
Sičaja, Mihaela. "Utjecaj poznatih osoba u marketinškoj komunikaciji na percepciju potrošača i namjeru kupnje luksuznih modnih marki." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:655429
Sičaja, M. (2024). 'Utjecaj poznatih osoba u marketinškoj komunikaciji na percepciju potrošača i namjeru kupnje luksuznih modnih marki', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 15.02.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:655429
Sičaja M. Utjecaj poznatih osoba u marketinškoj komunikaciji na percepciju potrošača i namjeru kupnje luksuznih modnih marki [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 15.02.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:655429
M. Sičaja, "Utjecaj poznatih osoba u marketinškoj komunikaciji na percepciju potrošača i namjeru kupnje luksuznih modnih marki", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:655429