prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj poznatih osoba u marketinškoj komunikaciji na percepciju potrošača i namjeru kupnje luksuznih modnih marki
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Utjecaj poznatih osoba u marketinškoj komunikaciji na percepciju potrošača i namjeru kupnje luksuznih modnih marki

Sičaja, Mihaela
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za marketing

Citirajte ovaj rad

Sičaja, M. (2024). Utjecaj poznatih osoba u marketinškoj komunikaciji na percepciju potrošača i namjeru kupnje luksuznih modnih marki (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:655429

Sičaja, Mihaela. "Utjecaj poznatih osoba u marketinškoj komunikaciji na percepciju potrošača i namjeru kupnje luksuznih modnih marki." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:655429

Sičaja, Mihaela. "Utjecaj poznatih osoba u marketinškoj komunikaciji na percepciju potrošača i namjeru kupnje luksuznih modnih marki." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:655429

Sičaja, M. (2024). 'Utjecaj poznatih osoba u marketinškoj komunikaciji na percepciju potrošača i namjeru kupnje luksuznih modnih marki', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 11.07.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:655429

Sičaja M. Utjecaj poznatih osoba u marketinškoj komunikaciji na percepciju potrošača i namjeru kupnje luksuznih modnih marki [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 11.07.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:655429

M. Sičaja, "Utjecaj poznatih osoba u marketinškoj komunikaciji na percepciju potrošača i namjeru kupnje luksuznih modnih marki", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:655429

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.