master's thesis
The impact of corporate social responsibility on consumer behavior in the Republic of Croatia

Alen Vučaj (2015)
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business
Cite this document...

Vučaj, A. (2015). Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na ponašanje potrošača u Republici Hrvatskoj (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:078916

Vučaj, Alen. "Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na ponašanje potrošača u Republici Hrvatskoj." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:078916

Vučaj, Alen. "Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na ponašanje potrošača u Republici Hrvatskoj." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:078916

Vučaj, A. (2015). 'Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na ponašanje potrošača u Republici Hrvatskoj', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 22 August 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:078916

Vučaj A. Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na ponašanje potrošača u Republici Hrvatskoj [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2015 [cited 2019 August 22] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:078916

A. Vučaj, "Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na ponašanje potrošača u Republici Hrvatskoj", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2015. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:078916