Vučaj, A. (2015). Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na ponašanje potrošača u Republici Hrvatskoj (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:078916
Vučaj, Alen. "Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na ponašanje potrošača u Republici Hrvatskoj." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:078916
Vučaj, Alen. "Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na ponašanje potrošača u Republici Hrvatskoj." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:078916
Vučaj, A. (2015). 'Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na ponašanje potrošača u Republici Hrvatskoj', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 17.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:078916
Vučaj A. Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na ponašanje potrošača u Republici Hrvatskoj [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2015 [pristupljeno 17.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:078916
A. Vučaj, "Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na ponašanje potrošača u Republici Hrvatskoj", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:078916