University of Zagreb Faculty of Economics and Business Department of Informatics
Cite this document
Ceković, J. (2024). Primjena društvenih mreža kao oblika digitalnog marketinga u poslovanju poduzeća Adidas (Graduate thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:363591
Ceković, Jurica. "Primjena društvenih mreža kao oblika digitalnog marketinga u poslovanju poduzeća Adidas." Graduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:363591
Ceković, Jurica. "Primjena društvenih mreža kao oblika digitalnog marketinga u poslovanju poduzeća Adidas." Graduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:363591
Ceković, J. (2024). 'Primjena društvenih mreža kao oblika digitalnog marketinga u poslovanju poduzeća Adidas', Graduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 13 October 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:363591
Ceković J. Primjena društvenih mreža kao oblika digitalnog marketinga u poslovanju poduzeća Adidas [Graduate thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2024 [cited 2024 October 13] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:363591
J. Ceković, "Primjena društvenih mreža kao oblika digitalnog marketinga u poslovanju poduzeća Adidas", Graduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:363591