master's thesis
Istraživanje utjecaja "Brze mode" na lojalnost marci kod "Generacije Z" u Republici Hrvatskoj

Matić, Marija Magdalena
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business
Department of Marketing

Cite this document

Matić, M. M. (2024). Istraživanje utjecaja "Brze mode" na lojalnost marci kod "Generacije Z" u Republici Hrvatskoj (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:660715

Matić, Marija Magdalena. "Istraživanje utjecaja "Brze mode" na lojalnost marci kod "Generacije Z" u Republici Hrvatskoj." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:660715

Matić, Marija Magdalena. "Istraživanje utjecaja "Brze mode" na lojalnost marci kod "Generacije Z" u Republici Hrvatskoj." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:660715

Matić, M. M. (2024). 'Istraživanje utjecaja "Brze mode" na lojalnost marci kod "Generacije Z" u Republici Hrvatskoj', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 16 April 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:660715

Matić MM. Istraživanje utjecaja "Brze mode" na lojalnost marci kod "Generacije Z" u Republici Hrvatskoj [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2024 [cited 2025 April 16] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:660715

M. M. Matić, "Istraživanje utjecaja "Brze mode" na lojalnost marci kod "Generacije Z" u Republici Hrvatskoj", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:660715

Please login to the repository to save this object to your list.
accessibility

closeAccessibilityrefresh

If you wish to permanently save changes, click on Save, if not - your settings will be reset when you restart the browser.