University of Zagreb Faculty of Economics and Business Department of Marketing
Cite this document
Matić, M. M. (2024). Istraživanje utjecaja "Brze mode" na lojalnost marci kod "Generacije Z" u Republici Hrvatskoj (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:660715
Matić, Marija Magdalena. "Istraživanje utjecaja "Brze mode" na lojalnost marci kod "Generacije Z" u Republici Hrvatskoj." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:660715
Matić, Marija Magdalena. "Istraživanje utjecaja "Brze mode" na lojalnost marci kod "Generacije Z" u Republici Hrvatskoj." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:660715
Matić, M. M. (2024). 'Istraživanje utjecaja "Brze mode" na lojalnost marci kod "Generacije Z" u Republici Hrvatskoj', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 08 October 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:660715
Matić MM. Istraživanje utjecaja "Brze mode" na lojalnost marci kod "Generacije Z" u Republici Hrvatskoj [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2024 [cited 2024 October 08] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:660715
M. M. Matić, "Istraživanje utjecaja "Brze mode" na lojalnost marci kod "Generacije Z" u Republici Hrvatskoj", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:660715