master's thesis
Istraživanje utjecaja "Brze mode" na lojalnost marci kod "Generacije Z" u Republici Hrvatskoj

Matić, Marija Magdalena
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business
Department of Marketing

Cite this document

Matić, M. M. (2024). Istraživanje utjecaja "Brze mode" na lojalnost marci kod "Generacije Z" u Republici Hrvatskoj (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:660715

Matić, Marija Magdalena. "Istraživanje utjecaja "Brze mode" na lojalnost marci kod "Generacije Z" u Republici Hrvatskoj." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:660715

Matić, Marija Magdalena. "Istraživanje utjecaja "Brze mode" na lojalnost marci kod "Generacije Z" u Republici Hrvatskoj." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:660715

Matić, M. M. (2024). 'Istraživanje utjecaja "Brze mode" na lojalnost marci kod "Generacije Z" u Republici Hrvatskoj', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 08 October 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:660715

Matić MM. Istraživanje utjecaja "Brze mode" na lojalnost marci kod "Generacije Z" u Republici Hrvatskoj [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2024 [cited 2024 October 08] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:660715

M. M. Matić, "Istraživanje utjecaja "Brze mode" na lojalnost marci kod "Generacije Z" u Republici Hrvatskoj", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:660715

Please login to the repository to save this object to your list.