Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Matić, M. M. (2024). Istraživanje utjecaja "Brze mode" na lojalnost marci kod "Generacije Z" u Republici Hrvatskoj (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:660715
Matić, Marija Magdalena. "Istraživanje utjecaja "Brze mode" na lojalnost marci kod "Generacije Z" u Republici Hrvatskoj." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:660715
Matić, Marija Magdalena. "Istraživanje utjecaja "Brze mode" na lojalnost marci kod "Generacije Z" u Republici Hrvatskoj." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:660715
Matić, M. M. (2024). 'Istraživanje utjecaja "Brze mode" na lojalnost marci kod "Generacije Z" u Republici Hrvatskoj', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 08.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:660715
Matić MM. Istraživanje utjecaja "Brze mode" na lojalnost marci kod "Generacije Z" u Republici Hrvatskoj [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 08.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:660715
M. M. Matić, "Istraživanje utjecaja "Brze mode" na lojalnost marci kod "Generacije Z" u Republici Hrvatskoj", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:660715