prikaz prve stranice dokumenta Uloga društvenih mreža i internetskih rezervacijskih servisa na odabir turističke destinacije
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Uloga društvenih mreža i internetskih rezervacijskih servisa na odabir turističke destinacije

Notersberg, Dorotea
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business

Cite this document

Notersberg, D. (2024). Uloga društvenih mreža i internetskih rezervacijskih servisa na odabir turističke destinacije (Undergraduate thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:913523

Notersberg, Dorotea. "Uloga društvenih mreža i internetskih rezervacijskih servisa na odabir turističke destinacije." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:913523

Notersberg, Dorotea. "Uloga društvenih mreža i internetskih rezervacijskih servisa na odabir turističke destinacije." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:913523

Notersberg, D. (2024). 'Uloga društvenih mreža i internetskih rezervacijskih servisa na odabir turističke destinacije', Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 09 October 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:913523

Notersberg D. Uloga društvenih mreža i internetskih rezervacijskih servisa na odabir turističke destinacije [Undergraduate thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2024 [cited 2024 October 09] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:913523

D. Notersberg, "Uloga društvenih mreža i internetskih rezervacijskih servisa na odabir turističke destinacije", Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:913523

Please login to the repository to save this object to your list.