University of Zagreb Faculty of Economics and Business
Cite this document
Notersberg, D. (2024). Uloga društvenih mreža i internetskih rezervacijskih servisa na odabir turističke destinacije (Undergraduate thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:913523
Notersberg, Dorotea. "Uloga društvenih mreža i internetskih rezervacijskih servisa na odabir turističke destinacije." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:913523
Notersberg, Dorotea. "Uloga društvenih mreža i internetskih rezervacijskih servisa na odabir turističke destinacije." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:913523
Notersberg, D. (2024). 'Uloga društvenih mreža i internetskih rezervacijskih servisa na odabir turističke destinacije', Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 09 October 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:913523
Notersberg D. Uloga društvenih mreža i internetskih rezervacijskih servisa na odabir turističke destinacije [Undergraduate thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2024 [cited 2024 October 09] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:913523
D. Notersberg, "Uloga društvenih mreža i internetskih rezervacijskih servisa na odabir turističke destinacije", Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:913523