Notersberg, D. (2024). Uloga društvenih mreža i internetskih rezervacijskih servisa na odabir turističke destinacije (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:913523
Notersberg, Dorotea. "Uloga društvenih mreža i internetskih rezervacijskih servisa na odabir turističke destinacije." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:913523
Notersberg, Dorotea. "Uloga društvenih mreža i internetskih rezervacijskih servisa na odabir turističke destinacije." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:913523
Notersberg, D. (2024). 'Uloga društvenih mreža i internetskih rezervacijskih servisa na odabir turističke destinacije', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 07.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:913523
Notersberg D. Uloga društvenih mreža i internetskih rezervacijskih servisa na odabir turističke destinacije [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 07.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:913523
D. Notersberg, "Uloga društvenih mreža i internetskih rezervacijskih servisa na odabir turističke destinacije", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:913523