University of Zagreb Faculty of Economics and Business Department of Informatics
Cite this document
Tuškan, P. (2024). Unaprjeđenje korisničkog iskustva kroz primjenu umjetne inteligencije u elektroničkoj trgovini (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:599701
Tuškan, Paula. "Unaprjeđenje korisničkog iskustva kroz primjenu umjetne inteligencije u elektroničkoj trgovini." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:599701
Tuškan, Paula. "Unaprjeđenje korisničkog iskustva kroz primjenu umjetne inteligencije u elektroničkoj trgovini." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:599701
Tuškan, P. (2024). 'Unaprjeđenje korisničkog iskustva kroz primjenu umjetne inteligencije u elektroničkoj trgovini', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 06 October 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:599701
Tuškan P. Unaprjeđenje korisničkog iskustva kroz primjenu umjetne inteligencije u elektroničkoj trgovini [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2024 [cited 2024 October 06] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:599701
P. Tuškan, "Unaprjeđenje korisničkog iskustva kroz primjenu umjetne inteligencije u elektroničkoj trgovini", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:599701