University of Zagreb Faculty of Economics and Business Department of Marketing
Cite this document
Radman, N. (2024). Uloga angažmana potrošača na društvenim medijima u procesu donošenja odluke o kupnji kozmetičkih proizvoda (Graduate thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:649144
Radman, Nina. "Uloga angažmana potrošača na društvenim medijima u procesu donošenja odluke o kupnji kozmetičkih proizvoda." Graduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:649144
Radman, Nina. "Uloga angažmana potrošača na društvenim medijima u procesu donošenja odluke o kupnji kozmetičkih proizvoda." Graduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:649144
Radman, N. (2024). 'Uloga angažmana potrošača na društvenim medijima u procesu donošenja odluke o kupnji kozmetičkih proizvoda', Graduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 09 October 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:649144
Radman N. Uloga angažmana potrošača na društvenim medijima u procesu donošenja odluke o kupnji kozmetičkih proizvoda [Graduate thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2024 [cited 2024 October 09] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:649144
N. Radman, "Uloga angažmana potrošača na društvenim medijima u procesu donošenja odluke o kupnji kozmetičkih proizvoda", Graduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:649144