University of Zagreb Faculty of Economics and Business Department of Marketing
Cite this document
Banek, A. (2024). Uloga društvenih mreža u kreiranju destinacijskog imidža Slavonije i Baranje (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:130875
Banek, Ana. "Uloga društvenih mreža u kreiranju destinacijskog imidža Slavonije i Baranje." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:130875
Banek, Ana. "Uloga društvenih mreža u kreiranju destinacijskog imidža Slavonije i Baranje." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:130875
Banek, A. (2024). 'Uloga društvenih mreža u kreiranju destinacijskog imidža Slavonije i Baranje', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 16 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:130875
Banek A. Uloga društvenih mreža u kreiranju destinacijskog imidža Slavonije i Baranje [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2024 [cited 2024 November 16] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:130875
A. Banek, "Uloga društvenih mreža u kreiranju destinacijskog imidža Slavonije i Baranje", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:130875