diplomski rad
Uloga društvenih mreža u kreiranju destinacijskog imidža Slavonije i Baranje

Banek, Ana
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za marketing

Citirajte ovaj rad

Banek, A. (2024). Uloga društvenih mreža u kreiranju destinacijskog imidža Slavonije i Baranje (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:130875

Banek, Ana. "Uloga društvenih mreža u kreiranju destinacijskog imidža Slavonije i Baranje." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:130875

Banek, Ana. "Uloga društvenih mreža u kreiranju destinacijskog imidža Slavonije i Baranje." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:130875

Banek, A. (2024). 'Uloga društvenih mreža u kreiranju destinacijskog imidža Slavonije i Baranje', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 03.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:130875

Banek A. Uloga društvenih mreža u kreiranju destinacijskog imidža Slavonije i Baranje [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 03.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:130875

A. Banek, "Uloga društvenih mreža u kreiranju destinacijskog imidža Slavonije i Baranje", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:130875

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.