University of Zagreb Faculty of Economics and Business Department of Marketing
Cite this document
Ercegović, M. (2024). Utjecaj vršnjaka na ponašanje djece kao potrošača prehrambenih proizvoda (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:696112
Ercegović, Marica. "Utjecaj vršnjaka na ponašanje djece kao potrošača prehrambenih proizvoda." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:696112
Ercegović, Marica. "Utjecaj vršnjaka na ponašanje djece kao potrošača prehrambenih proizvoda." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:696112
Ercegović, M. (2024). 'Utjecaj vršnjaka na ponašanje djece kao potrošača prehrambenih proizvoda', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 08 October 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:696112
Ercegović M. Utjecaj vršnjaka na ponašanje djece kao potrošača prehrambenih proizvoda [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2024 [cited 2024 October 08] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:696112
M. Ercegović, "Utjecaj vršnjaka na ponašanje djece kao potrošača prehrambenih proizvoda", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:696112