Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Ercegović, M. (2024). Utjecaj vršnjaka na ponašanje djece kao potrošača prehrambenih proizvoda (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:696112
Ercegović, Marica. "Utjecaj vršnjaka na ponašanje djece kao potrošača prehrambenih proizvoda." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:696112
Ercegović, Marica. "Utjecaj vršnjaka na ponašanje djece kao potrošača prehrambenih proizvoda." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:696112
Ercegović, M. (2024). 'Utjecaj vršnjaka na ponašanje djece kao potrošača prehrambenih proizvoda', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 27.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:696112
Ercegović M. Utjecaj vršnjaka na ponašanje djece kao potrošača prehrambenih proizvoda [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 27.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:696112
M. Ercegović, "Utjecaj vršnjaka na ponašanje djece kao potrošača prehrambenih proizvoda", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:696112