prikaz prve stranice dokumenta Kreiranje marke turističke destinacije na primjeru grada Slavonski Brod
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Kreiranje marke turističke destinacije na primjeru grada Slavonski Brod

Vrkljan, Ivo (2016)
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business

Cite this document

Vrkljan, I. (2016). Kreiranje marke turističke destinacije na primjeru grada Slavonski Brod (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:977808

Vrkljan, Ivo. "Kreiranje marke turističke destinacije na primjeru grada Slavonski Brod." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:977808

Vrkljan, Ivo. "Kreiranje marke turističke destinacije na primjeru grada Slavonski Brod." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:977808

Vrkljan, I. (2016). 'Kreiranje marke turističke destinacije na primjeru grada Slavonski Brod', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 02 August 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:977808

Vrkljan I. Kreiranje marke turističke destinacije na primjeru grada Slavonski Brod [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2016 [cited 2020 August 02] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:977808

I. Vrkljan, "Kreiranje marke turističke destinacije na primjeru grada Slavonski Brod", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:977808

Islandora Bookmark - Please login to use this feature