prikaz prve stranice dokumenta Kreiranje marke turističke destinacije na primjeru grada Slavonski Brod
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Kreiranje marke turističke destinacije na primjeru grada Slavonski Brod

Vrkljan, Ivo
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Vrkljan, I. (2016). Kreiranje marke turističke destinacije na primjeru grada Slavonski Brod (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:977808

Vrkljan, Ivo. "Kreiranje marke turističke destinacije na primjeru grada Slavonski Brod." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:977808

Vrkljan, Ivo. "Kreiranje marke turističke destinacije na primjeru grada Slavonski Brod." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:977808

Vrkljan, I. (2016). 'Kreiranje marke turističke destinacije na primjeru grada Slavonski Brod', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 22.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:977808

Vrkljan I. Kreiranje marke turističke destinacije na primjeru grada Slavonski Brod [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2016 [pristupljeno 22.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:977808

I. Vrkljan, "Kreiranje marke turističke destinacije na primjeru grada Slavonski Brod", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:977808

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.