University of Zagreb Faculty of Economics and Business Department of Marketing
Cite this document
Čorak, L. (2024). Primjena umjetne inteligencije u marketinškim aktivnostima telekomunikacijskih poduzeća (Graduate thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:634601
Čorak, Luka. "Primjena umjetne inteligencije u marketinškim aktivnostima telekomunikacijskih poduzeća." Graduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:634601
Čorak, Luka. "Primjena umjetne inteligencije u marketinškim aktivnostima telekomunikacijskih poduzeća." Graduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:634601
Čorak, L. (2024). 'Primjena umjetne inteligencije u marketinškim aktivnostima telekomunikacijskih poduzeća', Graduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 09 October 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:634601
Čorak L. Primjena umjetne inteligencije u marketinškim aktivnostima telekomunikacijskih poduzeća [Graduate thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2024 [cited 2024 October 09] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:634601
L. Čorak, "Primjena umjetne inteligencije u marketinškim aktivnostima telekomunikacijskih poduzeća", Graduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:634601