prikaz prve stranice dokumenta Primjena umjetne inteligencije u marketinškim aktivnostima telekomunikacijskih poduzeća
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Primjena umjetne inteligencije u marketinškim aktivnostima telekomunikacijskih poduzeća

Čorak, Luka
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za marketing

Citirajte ovaj rad

Čorak, L. (2024). Primjena umjetne inteligencije u marketinškim aktivnostima telekomunikacijskih poduzeća (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:634601

Čorak, Luka. "Primjena umjetne inteligencije u marketinškim aktivnostima telekomunikacijskih poduzeća." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:634601

Čorak, Luka. "Primjena umjetne inteligencije u marketinškim aktivnostima telekomunikacijskih poduzeća." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:634601

Čorak, L. (2024). 'Primjena umjetne inteligencije u marketinškim aktivnostima telekomunikacijskih poduzeća', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 30.09.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:634601

Čorak L. Primjena umjetne inteligencije u marketinškim aktivnostima telekomunikacijskih poduzeća [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 30.09.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:634601

L. Čorak, "Primjena umjetne inteligencije u marketinškim aktivnostima telekomunikacijskih poduzeća", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:634601

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.