graduate thesis
Uloga utjecajnih osoba u korisničkom putu odlučivanja kod odabira turističke destinacije

Kulaš, Anđela
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business
Department of Marketing

Cite this document

Kulaš, A. (2024). Uloga utjecajnih osoba u korisničkom putu odlučivanja kod odabira turističke destinacije (Graduate thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:062783

Kulaš, Anđela. "Uloga utjecajnih osoba u korisničkom putu odlučivanja kod odabira turističke destinacije." Graduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:062783

Kulaš, Anđela. "Uloga utjecajnih osoba u korisničkom putu odlučivanja kod odabira turističke destinacije." Graduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:062783

Kulaš, A. (2024). 'Uloga utjecajnih osoba u korisničkom putu odlučivanja kod odabira turističke destinacije', Graduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 08 October 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:062783

Kulaš A. Uloga utjecajnih osoba u korisničkom putu odlučivanja kod odabira turističke destinacije [Graduate thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2024 [cited 2024 October 08] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:062783

A. Kulaš, "Uloga utjecajnih osoba u korisničkom putu odlučivanja kod odabira turističke destinacije", Graduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:062783

Please login to the repository to save this object to your list.