University of Zagreb Faculty of Economics and Business Department of Marketing
Cite this document
Kulaš, A. (2024). Uloga utjecajnih osoba u korisničkom putu odlučivanja kod odabira turističke destinacije (Graduate thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:062783
Kulaš, Anđela. "Uloga utjecajnih osoba u korisničkom putu odlučivanja kod odabira turističke destinacije." Graduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:062783
Kulaš, Anđela. "Uloga utjecajnih osoba u korisničkom putu odlučivanja kod odabira turističke destinacije." Graduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:062783
Kulaš, A. (2024). 'Uloga utjecajnih osoba u korisničkom putu odlučivanja kod odabira turističke destinacije', Graduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 08 October 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:062783
Kulaš A. Uloga utjecajnih osoba u korisničkom putu odlučivanja kod odabira turističke destinacije [Graduate thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2024 [cited 2024 October 08] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:062783
A. Kulaš, "Uloga utjecajnih osoba u korisničkom putu odlučivanja kod odabira turističke destinacije", Graduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:062783