Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Kulaš, A. (2024). Uloga utjecajnih osoba u korisničkom putu odlučivanja kod odabira turističke destinacije (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:062783
Kulaš, Anđela. "Uloga utjecajnih osoba u korisničkom putu odlučivanja kod odabira turističke destinacije." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:062783
Kulaš, Anđela. "Uloga utjecajnih osoba u korisničkom putu odlučivanja kod odabira turističke destinacije." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:062783
Kulaš, A. (2024). 'Uloga utjecajnih osoba u korisničkom putu odlučivanja kod odabira turističke destinacije', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 17.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:062783
Kulaš A. Uloga utjecajnih osoba u korisničkom putu odlučivanja kod odabira turističke destinacije [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 17.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:062783
A. Kulaš, "Uloga utjecajnih osoba u korisničkom putu odlučivanja kod odabira turističke destinacije", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:062783