graduate thesis
Uloga apela na nostalgiju u poticanju dijeljenja sadržaja na društvenim medijima i namjeri kupnje

Kavelj, Ana
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business

Cite this document

Kavelj, A. (2024). Uloga apela na nostalgiju u poticanju dijeljenja sadržaja na društvenim medijima i namjeri kupnje (Graduate thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:807702

Kavelj, Ana. "Uloga apela na nostalgiju u poticanju dijeljenja sadržaja na društvenim medijima i namjeri kupnje." Graduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:807702

Kavelj, Ana. "Uloga apela na nostalgiju u poticanju dijeljenja sadržaja na društvenim medijima i namjeri kupnje." Graduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:807702

Kavelj, A. (2024). 'Uloga apela na nostalgiju u poticanju dijeljenja sadržaja na društvenim medijima i namjeri kupnje', Graduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 26 October 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:807702

Kavelj A. Uloga apela na nostalgiju u poticanju dijeljenja sadržaja na društvenim medijima i namjeri kupnje [Graduate thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2024 [cited 2024 October 26] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:807702

A. Kavelj, "Uloga apela na nostalgiju u poticanju dijeljenja sadržaja na društvenim medijima i namjeri kupnje", Graduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:807702

Please login to the repository to save this object to your list.