Kavelj, A. (2024). Uloga apela na nostalgiju u poticanju dijeljenja sadržaja na društvenim medijima i namjeri kupnje (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:807702
Kavelj, Ana. "Uloga apela na nostalgiju u poticanju dijeljenja sadržaja na društvenim medijima i namjeri kupnje." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:807702
Kavelj, Ana. "Uloga apela na nostalgiju u poticanju dijeljenja sadržaja na društvenim medijima i namjeri kupnje." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:807702
Kavelj, A. (2024). 'Uloga apela na nostalgiju u poticanju dijeljenja sadržaja na društvenim medijima i namjeri kupnje', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 09.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:807702
Kavelj A. Uloga apela na nostalgiju u poticanju dijeljenja sadržaja na društvenim medijima i namjeri kupnje [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 09.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:807702
A. Kavelj, "Uloga apela na nostalgiju u poticanju dijeljenja sadržaja na društvenim medijima i namjeri kupnje", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:807702