University of Zagreb Faculty of Economics and Business
Cite this document
Črnjević, S. (2024). Uloga proširene stvarnosti prilikom kupovine modnih proizvoda u mobilnim aplikacijama (Graduate thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:739734
Črnjević, Sandra. "Uloga proširene stvarnosti prilikom kupovine modnih proizvoda u mobilnim aplikacijama." Graduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:739734
Črnjević, Sandra. "Uloga proširene stvarnosti prilikom kupovine modnih proizvoda u mobilnim aplikacijama." Graduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:739734
Črnjević, S. (2024). 'Uloga proširene stvarnosti prilikom kupovine modnih proizvoda u mobilnim aplikacijama', Graduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 22 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:739734
Črnjević S. Uloga proširene stvarnosti prilikom kupovine modnih proizvoda u mobilnim aplikacijama [Graduate thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2024 [cited 2024 November 22] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:739734
S. Črnjević, "Uloga proširene stvarnosti prilikom kupovine modnih proizvoda u mobilnim aplikacijama", Graduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:739734