Črnjević, S. (2024). Uloga proširene stvarnosti prilikom kupovine modnih proizvoda u mobilnim aplikacijama (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:739734
Črnjević, Sandra. "Uloga proširene stvarnosti prilikom kupovine modnih proizvoda u mobilnim aplikacijama." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:739734
Črnjević, Sandra. "Uloga proširene stvarnosti prilikom kupovine modnih proizvoda u mobilnim aplikacijama." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:739734
Črnjević, S. (2024). 'Uloga proširene stvarnosti prilikom kupovine modnih proizvoda u mobilnim aplikacijama', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 27.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:739734
Črnjević S. Uloga proširene stvarnosti prilikom kupovine modnih proizvoda u mobilnim aplikacijama [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 27.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:739734
S. Črnjević, "Uloga proširene stvarnosti prilikom kupovine modnih proizvoda u mobilnim aplikacijama", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:739734