master's thesis
Povezanost osobnosti marke i lojalnosti potrošača različitih generacija u kategoriji pametnih telefona

Čurić, Nives
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business

Cite this document

Čurić, N. (2024). Povezanost osobnosti marke i lojalnosti potrošača različitih generacija u kategoriji pametnih telefona (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:624208

Čurić, Nives. "Povezanost osobnosti marke i lojalnosti potrošača različitih generacija u kategoriji pametnih telefona." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:624208

Čurić, Nives. "Povezanost osobnosti marke i lojalnosti potrošača različitih generacija u kategoriji pametnih telefona." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:624208

Čurić, N. (2024). 'Povezanost osobnosti marke i lojalnosti potrošača različitih generacija u kategoriji pametnih telefona', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 26 October 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:624208

Čurić N. Povezanost osobnosti marke i lojalnosti potrošača različitih generacija u kategoriji pametnih telefona [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2024 [cited 2024 October 26] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:624208

N. Čurić, "Povezanost osobnosti marke i lojalnosti potrošača različitih generacija u kategoriji pametnih telefona", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:624208

Please login to the repository to save this object to your list.