University of Zagreb Faculty of Economics and Business Department of Marketing
Cite this document
Herendić, P. (2024). Primjena marketinga na društvenim medijima u poslovanju malih i srednjih poduzeća u djelatnosti mode (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:509546
Herendić, Petra. "Primjena marketinga na društvenim medijima u poslovanju malih i srednjih poduzeća u djelatnosti mode." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:509546
Herendić, Petra. "Primjena marketinga na društvenim medijima u poslovanju malih i srednjih poduzeća u djelatnosti mode." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:509546
Herendić, P. (2024). 'Primjena marketinga na društvenim medijima u poslovanju malih i srednjih poduzeća u djelatnosti mode', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 18 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:509546
Herendić P. Primjena marketinga na društvenim medijima u poslovanju malih i srednjih poduzeća u djelatnosti mode [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2024 [cited 2024 November 18] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:509546
P. Herendić, "Primjena marketinga na društvenim medijima u poslovanju malih i srednjih poduzeća u djelatnosti mode", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:509546