Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Herendić, P. (2024). Primjena marketinga na društvenim medijima u poslovanju malih i srednjih poduzeća u djelatnosti mode (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:509546
Herendić, Petra. "Primjena marketinga na društvenim medijima u poslovanju malih i srednjih poduzeća u djelatnosti mode." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:509546
Herendić, Petra. "Primjena marketinga na društvenim medijima u poslovanju malih i srednjih poduzeća u djelatnosti mode." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:509546
Herendić, P. (2024). 'Primjena marketinga na društvenim medijima u poslovanju malih i srednjih poduzeća u djelatnosti mode', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 25.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:509546
Herendić P. Primjena marketinga na društvenim medijima u poslovanju malih i srednjih poduzeća u djelatnosti mode [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 25.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:509546
P. Herendić, "Primjena marketinga na društvenim medijima u poslovanju malih i srednjih poduzeća u djelatnosti mode", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:509546