prikaz prve stranice dokumenta Usporedba obilježja impulzivne kupovine modnih dodataka u elektroničkoj i klasičnoj trgovini
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Usporedba obilježja impulzivne kupovine modnih dodataka u elektroničkoj i klasičnoj trgovini

Ivanković, Marija
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business

Cite this document

Ivanković, M. (2015). Usporedba obilježja impulzivne kupovine modnih dodataka u elektroničkoj i klasičnoj trgovini (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:519529

Ivanković, Marija. "Usporedba obilježja impulzivne kupovine modnih dodataka u elektroničkoj i klasičnoj trgovini." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:519529

Ivanković, Marija. "Usporedba obilježja impulzivne kupovine modnih dodataka u elektroničkoj i klasičnoj trgovini." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:519529

Ivanković, M. (2015). 'Usporedba obilježja impulzivne kupovine modnih dodataka u elektroničkoj i klasičnoj trgovini', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 18 September 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:519529

Ivanković M. Usporedba obilježja impulzivne kupovine modnih dodataka u elektroničkoj i klasičnoj trgovini [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2015 [cited 2020 September 18] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:519529

M. Ivanković, "Usporedba obilježja impulzivne kupovine modnih dodataka u elektroničkoj i klasičnoj trgovini", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2015. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:519529

Islandora Bookmark - Please login to use this feature