master's thesis
Impact of economic crisis on purchase of food private label

Jasna Jendrijev (2015)
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business
Cite this document...

Jendrijev, J. (2015). Utjecaj krize na kupnju trgovačkih maraka u kategoriji prehrambenih proizvoda (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:142780

Jendrijev, Jasna. "Utjecaj krize na kupnju trgovačkih maraka u kategoriji prehrambenih proizvoda." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:142780

Jendrijev, Jasna. "Utjecaj krize na kupnju trgovačkih maraka u kategoriji prehrambenih proizvoda." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:142780

Jendrijev, J. (2015). 'Utjecaj krize na kupnju trgovačkih maraka u kategoriji prehrambenih proizvoda', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 18 March 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:142780

Jendrijev J. Utjecaj krize na kupnju trgovačkih maraka u kategoriji prehrambenih proizvoda [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2015 [cited 2019 March 18] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:142780

J. Jendrijev, "Utjecaj krize na kupnju trgovačkih maraka u kategoriji prehrambenih proizvoda", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2015. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:142780