University of Zagreb Faculty of Economics and Business
Cite this document
Jendrijev, J. (2015). Utjecaj krize na kupnju trgovačkih maraka u kategoriji prehrambenih proizvoda (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:142780
Jendrijev, Jasna. "Utjecaj krize na kupnju trgovačkih maraka u kategoriji prehrambenih proizvoda." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:142780
Jendrijev, Jasna. "Utjecaj krize na kupnju trgovačkih maraka u kategoriji prehrambenih proizvoda." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:142780
Jendrijev, J. (2015). 'Utjecaj krize na kupnju trgovačkih maraka u kategoriji prehrambenih proizvoda', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 17 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:142780
Jendrijev J. Utjecaj krize na kupnju trgovačkih maraka u kategoriji prehrambenih proizvoda [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2015 [cited 2024 November 17] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:142780
J. Jendrijev, "Utjecaj krize na kupnju trgovačkih maraka u kategoriji prehrambenih proizvoda", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2015. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:142780