diplomski rad
Utjecaj krize na kupnju trgovačkih maraka u kategoriji prehrambenih proizvoda

Jasna Jendrijev (2015)
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Citirajte ovaj rad...

Jendrijev, J. (2015). Utjecaj krize na kupnju trgovačkih maraka u kategoriji prehrambenih proizvoda (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:142780

Jendrijev, Jasna. "Utjecaj krize na kupnju trgovačkih maraka u kategoriji prehrambenih proizvoda." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:142780

Jendrijev, Jasna. "Utjecaj krize na kupnju trgovačkih maraka u kategoriji prehrambenih proizvoda." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:142780

Jendrijev, J. (2015). 'Utjecaj krize na kupnju trgovačkih maraka u kategoriji prehrambenih proizvoda', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 19.08.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:142780

Jendrijev J. Utjecaj krize na kupnju trgovačkih maraka u kategoriji prehrambenih proizvoda [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2015 [pristupljeno 19.08.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:142780

J. Jendrijev, "Utjecaj krize na kupnju trgovačkih maraka u kategoriji prehrambenih proizvoda", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:142780