master's thesis
Customer relationship management as a tool of electronic business

Ivana Smolčić (2015)
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business
Cite this document...

Smolčić, I. (2015). Upravljanje odnosima s kupcima kao alat elektroničkog poslovanja (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:997935

Smolčić, Ivana. "Upravljanje odnosima s kupcima kao alat elektroničkog poslovanja." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:997935

Smolčić, Ivana. "Upravljanje odnosima s kupcima kao alat elektroničkog poslovanja." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:997935

Smolčić, I. (2015). 'Upravljanje odnosima s kupcima kao alat elektroničkog poslovanja', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 23 March 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:997935

Smolčić I. Upravljanje odnosima s kupcima kao alat elektroničkog poslovanja [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2015 [cited 2019 March 23] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:997935

I. Smolčić, "Upravljanje odnosima s kupcima kao alat elektroničkog poslovanja", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2015. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:997935