University of Zagreb Faculty of Economics and Business
Cite this document
Smolčić, I. (2015). Upravljanje odnosima s kupcima kao alat elektroničkog poslovanja (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:997935
Smolčić, Ivana. "Upravljanje odnosima s kupcima kao alat elektroničkog poslovanja." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:997935
Smolčić, Ivana. "Upravljanje odnosima s kupcima kao alat elektroničkog poslovanja." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:997935
Smolčić, I. (2015). 'Upravljanje odnosima s kupcima kao alat elektroničkog poslovanja', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 01 January 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:997935
Smolčić I. Upravljanje odnosima s kupcima kao alat elektroničkog poslovanja [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2015 [cited 2025 January 01] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:997935
I. Smolčić, "Upravljanje odnosima s kupcima kao alat elektroničkog poslovanja", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2015. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:997935