Smolčić, I. (2015). Upravljanje odnosima s kupcima kao alat elektroničkog poslovanja (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:997935
Smolčić, Ivana. "Upravljanje odnosima s kupcima kao alat elektroničkog poslovanja." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:997935
Smolčić, Ivana. "Upravljanje odnosima s kupcima kao alat elektroničkog poslovanja." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:997935
Smolčić, I. (2015). 'Upravljanje odnosima s kupcima kao alat elektroničkog poslovanja', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 25.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:997935
Smolčić I. Upravljanje odnosima s kupcima kao alat elektroničkog poslovanja [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2015 [pristupljeno 25.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:997935
I. Smolčić, "Upravljanje odnosima s kupcima kao alat elektroničkog poslovanja", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:997935