prikaz prve stranice dokumenta Specifičnosti marketinške komunikacije putem društvenih medija u djelatnosti bankarstvu
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Specifičnosti marketinške komunikacije putem društvenih medija u djelatnosti bankarstvu

Skejo, Filip (2016)
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business

Cite this document

Skejo, F. (2016). Specifičnosti marketinške komunikacije putem društvenih medija u djelatnosti bankarstvu (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:034909

Skejo, Filip. "Specifičnosti marketinške komunikacije putem društvenih medija u djelatnosti bankarstvu." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:034909

Skejo, Filip. "Specifičnosti marketinške komunikacije putem društvenih medija u djelatnosti bankarstvu." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:034909

Skejo, F. (2016). 'Specifičnosti marketinške komunikacije putem društvenih medija u djelatnosti bankarstvu', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 29 May 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:034909

Skejo F. Specifičnosti marketinške komunikacije putem društvenih medija u djelatnosti bankarstvu [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2016 [cited 2020 May 29] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:034909

F. Skejo, "Specifičnosti marketinške komunikacije putem društvenih medija u djelatnosti bankarstvu", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:034909

Islandora Bookmark - Please login to use this feature