master's thesis
Specifics of marketing communications via social media in banking sector

Filip Skejo (2016)
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business
Cite this document

Skejo, F. (2016). Specifičnosti marketinške komunikacije putem društvenih medija u djelatnosti bankarstvu (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:034909

Skejo, Filip. "Specifičnosti marketinške komunikacije putem društvenih medija u djelatnosti bankarstvu." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:034909

Skejo, Filip. "Specifičnosti marketinške komunikacije putem društvenih medija u djelatnosti bankarstvu." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:034909

Skejo, F. (2016). 'Specifičnosti marketinške komunikacije putem društvenih medija u djelatnosti bankarstvu', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 23 September 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:034909

Skejo F. Specifičnosti marketinške komunikacije putem društvenih medija u djelatnosti bankarstvu [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2016 [cited 2019 September 23] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:034909

F. Skejo, "Specifičnosti marketinške komunikacije putem društvenih medija u djelatnosti bankarstvu", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:034909