diplomski rad
Specifičnosti marketinške komunikacije putem društvenih medija u djelatnosti bankarstvu

Filip Skejo (2016)
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Citirajte ovaj rad

Skejo, F. (2016). Specifičnosti marketinške komunikacije putem društvenih medija u djelatnosti bankarstvu (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:034909

Skejo, Filip. "Specifičnosti marketinške komunikacije putem društvenih medija u djelatnosti bankarstvu." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:034909

Skejo, Filip. "Specifičnosti marketinške komunikacije putem društvenih medija u djelatnosti bankarstvu." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:034909

Skejo, F. (2016). 'Specifičnosti marketinške komunikacije putem društvenih medija u djelatnosti bankarstvu', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 22.09.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:034909

Skejo F. Specifičnosti marketinške komunikacije putem društvenih medija u djelatnosti bankarstvu [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2016 [pristupljeno 22.09.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:034909

F. Skejo, "Specifičnosti marketinške komunikacije putem društvenih medija u djelatnosti bankarstvu", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:034909