master's thesis
Apparel shopping orientation of male consumers

Željka Švenda (2015)
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business
Cite this document...

Švenda, . (2015). Kupovna orijentacija muškarca prilikom odabira odjevnih proizvoida (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:263795

Švenda, Željka. "Kupovna orijentacija muškarca prilikom odabira odjevnih proizvoida." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:263795

Švenda, Željka. "Kupovna orijentacija muškarca prilikom odabira odjevnih proizvoida." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:263795

Švenda, . (2015). 'Kupovna orijentacija muškarca prilikom odabira odjevnih proizvoida', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 20 March 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:263795

Švenda . Kupovna orijentacija muškarca prilikom odabira odjevnih proizvoida [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2015 [cited 2019 March 20] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:263795

. Švenda, "Kupovna orijentacija muškarca prilikom odabira odjevnih proizvoida", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2015. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:263795