prikaz prve stranice dokumenta Kupovna orijentacija muškarca prilikom odabira odjevnih proizvoida
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Kupovna orijentacija muškarca prilikom odabira odjevnih proizvoida

Švenda, Željka
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business

Cite this document

Švenda, Ž. (2015). Kupovna orijentacija muškarca prilikom odabira odjevnih proizvoida (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:263795

Švenda, Željka. "Kupovna orijentacija muškarca prilikom odabira odjevnih proizvoida." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:263795

Švenda, Željka. "Kupovna orijentacija muškarca prilikom odabira odjevnih proizvoida." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:263795

Švenda, Ž. (2015). 'Kupovna orijentacija muškarca prilikom odabira odjevnih proizvoida', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 30 October 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:263795

Švenda Ž. Kupovna orijentacija muškarca prilikom odabira odjevnih proizvoida [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2015 [cited 2020 October 30] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:263795

Ž. Švenda, "Kupovna orijentacija muškarca prilikom odabira odjevnih proizvoida", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2015. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:263795

Islandora Bookmark - Please login to use this feature