Švenda, Ž. (2015). Kupovna orijentacija muškarca prilikom odabira odjevnih proizvoida (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:263795
Švenda, Željka. "Kupovna orijentacija muškarca prilikom odabira odjevnih proizvoida." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:263795
Švenda, Željka. "Kupovna orijentacija muškarca prilikom odabira odjevnih proizvoida." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:263795
Švenda, Ž. (2015). 'Kupovna orijentacija muškarca prilikom odabira odjevnih proizvoida', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 27.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:263795
Švenda Ž. Kupovna orijentacija muškarca prilikom odabira odjevnih proizvoida [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2015 [pristupljeno 27.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:263795
Ž. Švenda, "Kupovna orijentacija muškarca prilikom odabira odjevnih proizvoida", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:263795