master's thesis
Relation of a lifestyle with attitude and purchase intention of private labels food products

Nikolina Žalac (2015)
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business
Cite this document...

Žalac, N. (2015). Povezanost sila života sa stavom i namjerom kupnje privatnih marki prehrambenih proizvoda (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:025841

Žalac, Nikolina. "Povezanost sila života sa stavom i namjerom kupnje privatnih marki prehrambenih proizvoda." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:025841

Žalac, Nikolina. "Povezanost sila života sa stavom i namjerom kupnje privatnih marki prehrambenih proizvoda." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:025841

Žalac, N. (2015). 'Povezanost sila života sa stavom i namjerom kupnje privatnih marki prehrambenih proizvoda', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 18 March 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:025841

Žalac N. Povezanost sila života sa stavom i namjerom kupnje privatnih marki prehrambenih proizvoda [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2015 [cited 2019 March 18] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:025841

N. Žalac, "Povezanost sila života sa stavom i namjerom kupnje privatnih marki prehrambenih proizvoda", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2015. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:025841