prikaz prve stranice dokumenta Povezanost sila života sa stavom i namjerom kupnje privatnih marki prehrambenih proizvoda
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Povezanost sila života sa stavom i namjerom kupnje privatnih marki prehrambenih proizvoda

Žalac, Nikolina
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business

Cite this document

Žalac, N. (2015). Povezanost sila života sa stavom i namjerom kupnje privatnih marki prehrambenih proizvoda (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:025841

Žalac, Nikolina. "Povezanost sila života sa stavom i namjerom kupnje privatnih marki prehrambenih proizvoda." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:025841

Žalac, Nikolina. "Povezanost sila života sa stavom i namjerom kupnje privatnih marki prehrambenih proizvoda." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:025841

Žalac, N. (2015). 'Povezanost sila života sa stavom i namjerom kupnje privatnih marki prehrambenih proizvoda', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 17 October 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:025841

Žalac N. Povezanost sila života sa stavom i namjerom kupnje privatnih marki prehrambenih proizvoda [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2015 [cited 2020 October 17] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:025841

N. Žalac, "Povezanost sila života sa stavom i namjerom kupnje privatnih marki prehrambenih proizvoda", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2015. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:025841

Islandora Bookmark - Please login to use this feature