diplomski rad
Povezanost sila života sa stavom i namjerom kupnje privatnih marki prehrambenih proizvoda

Nikolina Žalac (2015)
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Citirajte ovaj rad

Žalac, N. (2015). Povezanost sila života sa stavom i namjerom kupnje privatnih marki prehrambenih proizvoda (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:025841

Žalac, Nikolina. "Povezanost sila života sa stavom i namjerom kupnje privatnih marki prehrambenih proizvoda." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:025841

Žalac, Nikolina. "Povezanost sila života sa stavom i namjerom kupnje privatnih marki prehrambenih proizvoda." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:025841

Žalac, N. (2015). 'Povezanost sila života sa stavom i namjerom kupnje privatnih marki prehrambenih proizvoda', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 24.09.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:025841

Žalac N. Povezanost sila života sa stavom i namjerom kupnje privatnih marki prehrambenih proizvoda [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2015 [pristupljeno 24.09.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:025841

N. Žalac, "Povezanost sila života sa stavom i namjerom kupnje privatnih marki prehrambenih proizvoda", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:025841