master's thesis
Influence of perceived risk and price consiousness on private cabel purchase across product categories

Katarina Streny (2016)
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business
Cite this document...

Streny, K. (2016). Utjecaj percipiranog rizika i cjenovne osjetljivosti potrošača u odabiru privatne marke unutar kategorije proizvoda (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:936624

Streny, Katarina. "Utjecaj percipiranog rizika i cjenovne osjetljivosti potrošača u odabiru privatne marke unutar kategorije proizvoda." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:936624

Streny, Katarina. "Utjecaj percipiranog rizika i cjenovne osjetljivosti potrošača u odabiru privatne marke unutar kategorije proizvoda." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:936624

Streny, K. (2016). 'Utjecaj percipiranog rizika i cjenovne osjetljivosti potrošača u odabiru privatne marke unutar kategorije proizvoda', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 24 April 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:936624

Streny K. Utjecaj percipiranog rizika i cjenovne osjetljivosti potrošača u odabiru privatne marke unutar kategorije proizvoda [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2016 [cited 2019 April 24] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:936624

K. Streny, "Utjecaj percipiranog rizika i cjenovne osjetljivosti potrošača u odabiru privatne marke unutar kategorije proizvoda", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:936624