prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj percipiranog rizika i cjenovne osjetljivosti potrošača u odabiru privatne marke unutar kategorije proizvoda
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Utjecaj percipiranog rizika i cjenovne osjetljivosti potrošača u odabiru privatne marke unutar kategorije proizvoda

Streny, Katarina
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Streny, K. (2016). Utjecaj percipiranog rizika i cjenovne osjetljivosti potrošača u odabiru privatne marke unutar kategorije proizvoda (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:936624

Streny, Katarina. "Utjecaj percipiranog rizika i cjenovne osjetljivosti potrošača u odabiru privatne marke unutar kategorije proizvoda." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:936624

Streny, Katarina. "Utjecaj percipiranog rizika i cjenovne osjetljivosti potrošača u odabiru privatne marke unutar kategorije proizvoda." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:936624

Streny, K. (2016). 'Utjecaj percipiranog rizika i cjenovne osjetljivosti potrošača u odabiru privatne marke unutar kategorije proizvoda', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 23.10.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:936624

Streny K. Utjecaj percipiranog rizika i cjenovne osjetljivosti potrošača u odabiru privatne marke unutar kategorije proizvoda [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2016 [pristupljeno 23.10.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:936624

K. Streny, "Utjecaj percipiranog rizika i cjenovne osjetljivosti potrošača u odabiru privatne marke unutar kategorije proizvoda", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:936624

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.